ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
"ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №122 НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ"
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Қостанай қаласы, Белинский көшесі, 5 үй
+7 7142 73 15 54
ossh122@kst-goo.kz

«ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №122
НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА №122 ОТДЕЛА
ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА КОСТАНАЯ» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ

МЕНЮ

Біз сіздерді мектептің ресми сайтында
қарсы алуға қуаныштымыз!

Сайт біздің білім беру мекемесінің немен өмір
сүретінін білгісі келетіндерге арналған.

 

sch122

Атауы: Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің нөмірі 122 негізгі орта мектебі" КММ

Оқыту тілдері: Орыс

Түрі: Орташа

Бағыты: жалпы білім беру

Базалық құны, айына: 1-9 сын: тегін; қосымша қызметтер: қалауы бойынша

ҚҰРЫЛҒАН ЖЫЛЫ: 1965

Подробнее

ҚОШ КЕЛДІҢІЗ

 

p 2 Өз өмірінің ең маңызды жылдарын адам мектепте өткізеді. Дәл осы жерде ол нағыз достарды табады, өзінің қызығушылықтарын таңдауда анықталады, алғаш рет өмірлік қиындықтарға тап болады және өзінің алғашқы жеңістеріне қуанады. Мектеп әр адамның жүрегінде өмір жолының жарқын кезеңі болып қалады.
Басшы: Аймаганбетова М.Т.

 

 

ОТДЕЛ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА ГОРОДА КОСТАНАЯ ИНФОРМИРУЕТ НАСЕЛЕНИЕ О РАБОТЕ «ТЕЛЕФОНА ДОВЕРИЯ»: 39-08-50.


Телефон доверия – это служба, куда может анонимно обратиться абсолютно любой человек, чтобы обсудить трудную жизненную ситуацию, и получить ответ на свой вопрос.

Цель работы «Телефона доверия» – способствовать профилактике семейного неблагополучия, стрессовых и суицидальных настроений детей и подростков, защите прав детей и укреплению семьи.

Работа «телефона доверия» дает возможность информировать звонящего по интересующим его вопросам, грамотно подбирать специалиста для возможной очной консультации и практической помощи.


Работа с абонентами строится в соответствии с принципами телефонного консультирования:
конфиденциальность;
доступность;
уважение к абоненту;
выслушивание абонента.

«Телефон доверия» предполагает 8-часовой режим работы, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30.

 

© 2023. Все права защищены.