Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Кіру
AA+
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №122 НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ"КММ
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №122 НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ"КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/122.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

Мектептің әдістемелік қызметінің тақырыбы

                Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру мен тәрбиелеу сапасын арттыру.

Мектептің әдістемелік қызметінің мақсаты

             Білім беруді жаңғыртудың басым бағыттарының бірін іске асыру үшін жағдай жасау - ақпараттық - коммуникациялық технологияларды процесте пайдалану.

Мектептің әдістемелік қызметінің міндеттері

  • Оқу процесіне ақпараттық технологияларды енгізу.
  • Білім беру үдерісінде АКТ пайдалану бойынша мұғалімдер мен тәрбиешілерді даярлау және біліктілігін арттыру.
  • Оқушылардың оқытудың әдістері мен тәсілдерін жетілдіру.
  • Педагогтарды электрондық оқыту құралдарымен қамтамасыз ету.

Мектептің әдістемелік қызметі жұмысының бағыттары

  • Компьютерлік техникамен жабдықталған кабинеттердің жұмысын ұйымдастыру.
  • АКТ-ны қолдана отырып сабақтарға техникалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру.
  • Ақпараттық қажеттіліктерді анықтау және жаңа ақпараттық және педагогикалық технологиялар саласындағы педагог кадрлардың сұраныстарын қанағаттандыру.
  • Оқыту сапасына мониторинг жүргізу кезінде АКТ бойынша курстардан өтуге және АКТ-ны пайдалануға мүмкіндік беру.

Күтілетін нәтижелер

  • Оқу процесінің тиімділігін арттыру, оқыту сапасын жақсарту және оқушыларды тәрбиелеу.
  • Баланың жеке басының дамуына қолайлы жағдай жасау.
  • Мұғалімнің АКТ-ны педагогикалық қызметте қолдануға деген ынтасын арттыру.
  • Педагогтердің ақпараттық құзыреттілігін арттыру.
  • Оқыту сапасына мониторинг жүргізу кезінде АКТ пайдалану.