Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №122 НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ"КММ
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №122 НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ"КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/122.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz
09.01.2025 жылы «Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, олардың үздіксіз білім алуы мен өзін-өзі тәрбиелеуін қамтамасыз ету» тақырыбында әдістемелік кеңестің отырысы өтті. Отырыс барысында педагогтар тыңдалып, өздерінің оқу-әдістемелік материалдарын ұсынды. «Музыка бойынша оқу-әдістемелік құрал» Кадырбекова Ж. Ж. музыка мұғалімі. Музыкалық оқу құралы оқушыларға арналған және музыкалық сауаттылықты, есту қабілетін, ритақ сезімін және музыкалық мәдениетті түсінуді дамытуға бағытталған. Онда музыкалық теорияның негіздері, музыка тарихы, әртүрлі музыкалық стильдер мен дәуірлер, сондай-ақ негізгі музыкалық аспаптар және олардың жіктелуі қарастырылады. 
«Математикадан 2-сыныпқа арналған жиынтық тапсырмалар жинағы» Белисарова М.С., бастауыш сынып мұғалімі. «Математика бойынша 2-сыныпқа арналған жиынтық тапсырмалар жинағы» - бұл оқушылардың математика бойынша білімдерін тексеруге және бекітуге арналған оқу құралы. Жинақ арифметикалық әрекеттер, геометриялық фигуралар, қарапайым есептерді шешу және назар аудару мысалдары сияқты екінші сыныпқа арналған математика курсының негізгі тақырыптарын қамтитын әртүрлі тапсырмаларды қамтиды.
«3В Studio Max бағдарламасының негіздері» - бұл оқушыларға қосымша білім беру шеңберінде 3D Studio Max бағдарламасында жұмыс негіздерін оқытуға арналған әдістемелік құрал. Автор Кошкумбаева А. Б., информатика пәнінің мұғалімі. Оқу бағдарламасы 3D графикасында модельдеу, анимация және визуализацияның негізгі дағдыларын игеруге бағытталған. Оқу құралы үйірмелерде және қосымша оқытуда қолдануға арналған, бұл материалды жүйелі игеруді және оқушылардың шығармашылық дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
География мұғалімі Д. Е. Сапабекова «География сабақтарында картографиялық материалмен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру» тақырыбында оқу-әдістемелік материал ұсынды, онда ол оқушыларды картографиялық материалдарды тиімді пайдалануға үйретудің әдістері мен тәсілдерін ашты. Материалда карталарды оқу, географиялық ақпаратты талдау және оқу мәселелерін шешуде карталарды қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған әртүрлі тапсырмалар мен жаттығулар ұсынылды.
Тофан В.В. педагог-психолог «Мен өмір сүргім келеді және өмір сүремін!».
Бұл бағдарлама жасөспірімдер арасында суицидтік әрекеттердің алдын алу бойынша профилактикалық жұмысты ұйымдастыруға, стресске төзімділікті дамытуға, білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған.
 


Мектептің әдістемелік қызметінің тақырыбы

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру мен тәрбиелеу сапасын арттыру.

Мектептің әдістемелік қызметінің мақсаты

Білім беруді жаңғыртудың басым бағыттарының бірін іске асыру үшін жағдай жасау - ақпараттық - коммуникациялық технологияларды процесте пайдалану.

Мектептің әдістемелік қызметінің міндеттері

  • Оқу процесіне ақпараттық технологияларды енгізу.
  • Білім беру үдерісінде АКТ пайдалану бойынша мұғалімдер мен тәрбиешілерді даярлау және біліктілігін арттыру.
  • Оқушылардың оқытудың әдістері мен тәсілдерін жетілдіру.
  • Педагогтарды электрондық оқыту құралдарымен қамтамасыз ету.

Мектептің әдістемелік қызметі жұмысының бағыттары

  • Компьютерлік техникамен жабдықталған кабинеттердің жұмысын ұйымдастыру.
  • АКТ-ны қолдана отырып сабақтарға техникалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру.
  • Ақпараттық қажеттіліктерді анықтау және жаңа ақпараттық және педагогикалық технологиялар саласындағы педагог кадрлардың сұраныстарын қанағаттандыру.
  • Оқыту сапасына мониторинг жүргізу кезінде АКТ бойынша курстардан өтуге және АКТ-ны пайдалануға мүмкіндік беру.

Күтілетін нәтижелер

  • Оқу процесінің тиімділігін арттыру, оқыту сапасын жақсарту және оқушыларды тәрбиелеу.
  • Баланың жеке басының дамуына қолайлы жағдай жасау.
  • Мұғалімнің АКТ-ны педагогикалық қызметте қолдануға деген ынтасын арттыру.
  • Педагогтердің ақпараттық құзыреттілігін арттыру.
  • Оқыту сапасына мониторинг жүргізу кезінде АКТ пайдалану.