2021 - 2022 оқу жылының жазғы мектебі жұмысының қорытындысы туралы
2022 жылдың 26 мамырынан 17 маусымына дейін 1 - 8 сынып оқушылары үшін жазғы мектеп ұйымдастырылды.
2021 - 2022 оқу жылында жазғы мектепті ұйымдастыру бойынша 26.04.2022 жылғы №18-2/729-И әдістемелік ұсынымдарға сәйкес мұғалімдер білім алушылардың меңгеруі үшін күрделі тақырыптар көрсетілген пәндер бойынша жоспарлар құрастырды. Күрделі тақырыптар саны негізінде оқу жұмыс жоспарлары және сыныптар бойынша сабақ кестесі жасалды.
Жазғы мектепті ұйымдастырудың негізгі мақсаты білім алушылардың пәндер бойынша білімдерін шыңдау және олқылықтардың орнын толтыру болды.
Жазғы мектеп 92 білім алушы үшін ұйымдастырылды, жалпы 12 топ құрылды.
1 - 4 сынып оқушылары - 69, 5-8 сынып оқушылары - 23.
Жазғы мектепте жұмыс істеген мұғалімдер саны – 20 мұғалім.
Сабақтың максималды саны - 4, ең аз-2.
Сабақтың ұзақтығы - 45 минут.
Сабақтар келесі пәндер бойынша өткізілді:
1 - сынып - сауаттылыққа оқыту, математика, қазақ тілі, ағылшын тілі
2 - сынып - математика, орыс тілі, қазақ тілі, ағылшын тілі
3 сынып - математика, орыс тілі, қазақ тілі, ағылшын тілі
4 сынып - математика, орыс тілі, қазақ тілі, ағылшын тілі
5 сынып - орыс тілі, математика
6 сынып - математика, қазақ тілі мен әдебиеті, орыс әдебиеті.
7-сынып - қазақ тілі мен әдебиеті, алгебра, геометрия, физика, ағылшын тілі
8 сынып - алгебра, геометрия
"Математика", "орыс тілі", "Қазақ тілі мен әдебиеті" және "Ағылшын тілі"сияқты пәндерді оқу білім алушылардың ең үлкен қиындықтар тудырады.
Оқу материалының мазмұны ойлау процестерін дамытуға, ойластырылған шешімдер қабылдауға, оларды дәлелдеуге, ақпаратпен жұмыс істеуге, талдауға, салыстыруға және жалпылауға бағытталған. Білім алушыларға зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әр түрлі жеке және сараланған тапсырмалар ұсынылды, сондай - ақ түсіну, талдау, салыстыру, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту үшін кітаптарды күнделікті оқу талқылаумен өткізілді.
Жазғы мектеп кезеңінде пәндер бойынша өңделген тақырыптар сапасының оң динамикасы байқалады.
Оқытуды жүзеге асыратын педагогтар оқу пәндері бойынша білім сапасына мониторинг жүргізді. Жүргізілген мониторинг жекелеген пәндер бойынша білім сапасын 2-ден 6% - ға дейін арттыру туралы айтуға мүмкіндік береді.